13 July 2012

Entri pendek

Saya perlu update blog.
Entri sudahpun ditulis di dalam word tetapi belum sempat di edit.
Belum sempat dimasukkan ke blog.
Mungkin esok, lusa.

Hari ini, update dua tiga patah.
Buka laptop di sebelah rotary evaporator.
Seminggu dua ini sibuk 'bermain masak-masak' di lab.


Gambar hiasan

Doakan projek saya berjalan lancar.
Doakan supaya saya cepat habis belajar. 
Doakan urusan saya dipermudahkan, dunia dan akhirat.

.
.
.


Kata Prof Muhaya, 
Ada tiga perkara yang paling sukar dilakukan.
Satu, berbuat baik kepada orang yang buat jahat pada kita.
Dua, menjaga nama orang yang sedang diumpat.
Tiga, mengakui kesilapan diri.
Satu, dua dan tiga. 
InsyaAllah kita sama-sama usahakan.

:)


p/s: Ada orang tanya, 'Kina, benda alah tu macam mesin buat kuih je.'
       Adehh. Boleh je kalau nak cuba. 





3 comments:

Unknown said...

Kat makmal mana nie?
Bench lain...
Tak pernah nampak rupa bench sebegini...

Khairina 'Izzati said...

A. Fahmi, tu gambar dari internet je. Tak sempat nak ambk gambar pun dalam lab.

Nani said...

Salam Kina, projek saya pun pakai rotawap.Semoga lancar segalanya.Doakan saya jugak =)